Azt már biztosan tudod, hogy mennyire fontos nekünk a bizalmad, amikor a Rejoy-on vásárolsz vagy eladsz és azt is, hogy mindig a legjobbra törekszünk, amikor a telefonjainkról és a szolgáltatásainkról van szó. Éppen ezért minden mobiltelefon, amit a Rejoy.hu-ról rendelsz, automatikusan 12 hónap garanciával érkezik hozzád.
De sosem elégszünk meg azzal, ami van és folyamatosan a szolgáltatásaink fejlesztésére törökeszünk, így most van egy jó hírünk!
Mostantól hozzáadhatsz újabb 12 vagy 24 hónapot az alap garanciához. Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy a Rejoy.hu-n keresztül vásárolt okostelefon 2 vagy 3 évig tökéletesen fog működni, akár egy új telefon. Ennyire bízunk a szerelőinkben, akik 67 különböző teszt segítségével bizonyosodnak meg arról, hogy a telefon tökéletesen működik.
Ha szeretnél többet megtudni a Meghosszabbított Garanciáról, olvasd végig ezt a cikket a további érdekességekért!
Mi az a Meghosszabbított Garancia?
Ha a Rejoy.hu-n keresztül vásárolsz telefont, választhatsz ráadásként Meghosszabbított Garanciát, ami egy fizetős szolgáltatás és a honlapon keresztül választhatod ki mielőtt leadod a telefon megrendelését.
A Meghosszabbított Garancia elérhető minden egyes telefonra, ami a Rejoy.hu-n keresztül vásárolható meg. A hosszabb garancia nem módosítja a többi szolgáltatást, például a 30 napos pénzvisszafizetési garanciát, az 1-2 napon belüli kiszállítást és a részletfizetési lehetőséget.
Mennyibe kerül a Meghosszabbított Garancia?
Fizetés előtt ellenőrizheted az extra garancia pontos összegét, ami minden telefonnál eltérő összeget jelent. Ennél a lépésnél hozzáadhatsz kiegészítőket, egyéb termékeket és más szolgáltatásokat.
Miért érdemes megvásárolnod a Meghosszabbított Garanciát?
A legtöbb esetben a Meghosszabbított Garancia biztosíték a gyári meghibásodások javítására. Más szóval, ha a megvásárolt készülék meghibásodik, ingyenesen kijavítják.
Ezekkel az extra előnyökkel jár a Meghosszabbított Garancia:
- 12 vagy 24 hónappal meghosszabbítja az alap garanciát
- Ingyenes szállítást biztosít a garancia teljes időtartamára
- Elsőbbségi szolgáltatásra jogosít, ami azt jelenti, hogy a javításra szorult készüléket a beérkezéstől számított 5 munkanapon belül megjavítjuk
Tehát ha a nálunk vásárolt készülék nem működik megfelelően, bármikor visszaküldheted ellenőrzésre. Ha ezután a technikusaink olyan meghibásodást vélnek felfedezni, ami használhatatlanná teszi a készüléket és egyértelmű, hogy rajtad kívülálló okokból hibásodott meg a telefon, szakértőink a következő lépéseket teszik meg:
- A Meghosszabbított Garanciával rendelkező készülék javítása
- A hibás alkatrészek cseréje
- A telefont egy hasonló vagy azonos modellre cseréljük, amelynek műszaki jellemzői és a teljesítménye legalább olyan jó, mint az eredeti készüléknek
- Ha a szervízbe küldött telefon nem javítható, megkezdjük a visszatérítési folyamatot és a készülék teljes vételárát visszatérítjük.
Az alábbi listában találod azokat az eshetőségeket, amikor a Meghosszabbított Garancia NEM alkalmazható. A Meghosszabbított Garancia nem érvényes az alábbi esetekben:
- Tisztítás és karbantartás
- Technikai támogatás
- Nem megfelelő használatból eredő problémák, például helytelen kezelés, jogosulatlan szoftver telepítése, az utasításokat nem követő használat vagy például nem hivatalos vagy a Google Play/ AppStore által nem jóváhagyott szoftver telepítése, nem hivatalos szoftver telepítése vagy béta operációs rendszer, vagy a telefon "rootolása"
- Folyamatos napsugárzásnak kitett készülék (például az autó műszerfalán tartott telefon) vagy alacsony hőmérsékleten, esetleg mágneses tartón tárolt telefon
- Leejtett vagy megütődött telefon
- Folyadékokkal, sűrített levegővel vagy bármely más anyaggal való érintkezés okozta problémák, függetlenül attól, hogy a korrózió és az oxidáció látható-e vagy sem;
- Egyéb, nem a Rejoy-hoz tartozó szerelők által végzett javításokkal rendelkező készülékek
- Szoftverfrissítések által okozott problémák, függetlenül attól, hogy engedélyezettek-e vagy sem
- használatból eredő normál kopás (a telefon összetörése).
Azt is fontos tudni, hogy a garancia csak azokra az akkumulátorokra vonatkozik, amelyeket nem lehet használni. Például:
- Az akkumulátor fel van púposodva és a készülék nem kapcsolható be
- Gyártási hiba, rossz gyártási konstrukció, a gyártó vagy a Rejoy csapatának rossz kivitelezése vagy egyéb olyan lehetséges műszaki hiba miatt, amely a telefon rendeltetésszerű használatánál nem fordul elő, rövidzárlatos vagy már nem tölthető .
Normális, hogy az akkumulátor állapota és a töltési ciklusok száma idővel csökken és mivel ez egy fogyóeszköz, amely elhasználódik és elromlik, ezért az akkumulátor normál kopása nem garantált ok arra, hogy új akkumulátort kérjünk.
Például nem kérhetsz új akkumulátort csak azért, mert a telefon akkumulátorának állapota 80% alá esett.
Ki veheti igénybe a Meghosszabbított Garanciát?
A Meghosszabbított Garancia csak a telefonnal egy időben vásárolható meg a Rejoy.hu oldalon. Magánszemélyek és jogi személyek egyaránt megvásárolhatják és csak a telefon vásárlásával megegyező módon lehet fizetni (pl. online bankkártyás fizetés, online részletfizetés stb.).
A Meghosszabbított Garancia érvényesítésének feltételei
Ha a Meghosszabbított Garancia érvényességi ideje alatt problémád adódik a telefon használata közben, esetleg meghibásodik a készülék szemmel látható ok nélkül, a Rejoy szakemberei átveszik a telefont. Az alábbi feltételek teljesülésekor szakembereink maradéktalanul ellenőrzik, javítják vagy cserélik a készüléket:
- A telefon a Rejoy.hu-n keresztül lett vásárolva
- A javítás kérvényezésekor fel tudod tüntetni a Meghosszabbított Garanciára vonatkozó számlát
- Érvényes Meghosszabbított Garancia
- Nem történt olyan, fent leírt eset, ami miatt nem érvényes a garancia.
Mi történik a Meghosszabbított Garanciával, ha egyszer visszaküldöd a telefont?
Azt már tudod, hogy 30 napos pénzvisszafizetési garanciával élhetsz a Rejoy.hu-n. Az is garantáljuk, hogy ha élsz a Meghosszabbított Garancia által kínált lehetőségekkel, szervizelés után a készüléket az extra biztosítással együtt visszakapod.
Ha bármilyen kérdésed felmerül a Meghosszabbított Garanciával kapcsolatban, fusd végig a Felhasználói feltételeket. Ha pedig egyszerűbbnek érzed, küldj emailt az info@rejoy.hu címre és csapatunk hamarosan felveszi veled a kapcsolatot.