Minden eladás és visszatérítés esetén szükséges egy érvényes IBAN számlaszámot megadnod, ahová átutaljuk a szükséges összeget.
Fiókom > Fiók beállítások > Fizetési módok alatt tudod megadni a számlatulajdonos nevét és IBAN számát.
Az IBAN egy nemzetközi szabványosított formátumú számlaszám, amelyet a bankok használnak a pénzügyi tranzakciók során, különösen nemzetközi átutalások esetén. Ha nem rendelkeznél ezzel, könnyen ki tudod számítani az IBAN számot a bankszámlaszámod segítségével, az interneten fellelhető IBAN-kalkulátorok által
Fontos megjegyezni, hogy csak banki számlákra tudunk átutalni, helyi bankokból vagy olyan Revolut számlákra, amelyeknek az IBAN száma "HU" -val kezdődik. 💳
Ha a fogadni kívánt tranzakció nem valósult meg, kérjük, lépj be a fiókodba a Beállítások menüpontba, és módosítsd az általad már megadott IBAN számlaszámot.
Fontos❗️
Miután ezt elvégezted, kérjük, értesíts minket a módosítással kapcsolatban az info@rejoy.hu címen, vagy chatfelületünkön, hogy mindenképpen biztosítsuk a rendszerben is a frissítést.
Fontos tudni, hogy amennyiben a kifizetés már megtörtént, sajnos nem tudjuk utólag módosítani az IBAN számlaszámot, és nem tudjuk visszavonni a már megtörtén utalást.
Ha az összeg visszajut hozzánk (lehet, hogy az első megadott számla le lett zárva vagy már nem érvényes, és ilyenkor a bank által visszapattan a fizetési tranzakció), akkor azt az általad megadott helyes számlára ismételt utalást tudunk kezdeményezni. Ha az adott számla valaki másé és érvényes, akkor nem tudjuk visszaszerezni az összeget, így kérünk, nagyon körültekintően kezeld a bankszámla információkat, amiket megadsz a profilodban!