A rendelést a Rejoy ügyfélfiókodban törölheted, a Rendeléseim menüpont alatt. Ha fiók nélkül adtál le rendelést, akkor egy ideiglenes Rejoy ügyfélfiókot hoztunk létre neked a megadott e-mail címed alapján. 😌
Fontos megjegyezni, hogy a rendelést csak a Megrendelés leadva státuszban tudod törölni. Továbbhaladott státuszban, amikor a rendelés már a Kiszállítás alatt státuszban van, a törlés gomb eltűnik, és ez azt jelenti, hogy a készülék már a szállítási folyamatba lépett.
Ebben az esetben a megoldás, hogy a futárnál megtagadd a csomag átvételét, így a rendelésed automatikusan törlődik ezt követően. ✅
Amennyiben online fizettél előzetesen, miután megtagadtad vagy törölted a rendelést, a visszautalás automatikusan történik a PayU rendszere által. A nemzetközi átutalásra való tekintettel a fogadó bankok 1-8 munkanap alatt dolgozzák fel a beérkező összeg fogadását.
Amennyiben bármilyen fennakadást tapasztalnál, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@rejoy.hu címen, vagy chatfelületünkön!