Garanciális javítás igénylése ⚒️

Sajnáljuk, hogy ezzel a helyzettel kell szembenézned a készülékeddel, de garantáljuk, hogy itt vagyunk, hogy segítsünk. 🤗 A készüléked garanciába küldéséhez kövesd az alábbi lépéseket:
  • Lépj be Rejoy felhasználói fiókodba.

Ha a megrendelés leadásához nem hoztál létre felhasználói fiókot, akkor a rendelés véglegesítésénél kértünk tőledegy e-mail-címet, melyet arra használtunk fel, hogy nyissunk egy ideiglenes felhasználót, épp az ilyen eshetőségekre. Találni fogsz tőlünk egy e-mailt (ellenőrizd a Spam mappát is), amely tartalmazza az ideiglenes jelszót. Ha nem találod, akkor a „Jelszó emlékeztető" funkciót tudod használni.

  • Kattints a „Garanciáim" menüpontra.

  • Válaszd a „Garanciális visszaküldés" lehetőséget.

  • Kövesd a Garanciális igénybejelentő lapon leírt lépéseket

📍Amennyiben a felvételi címen szeretnél változtatni, előbb a "Fiók beállítások" menüpontban adj hozzá új címet, majd ezt követően tudod a garanciális űrlapon kiválasztani az újonnan hozzáadott címed.

Biztosítunk róla, hogy mindent megteszünk annak érdekében, hogy a helyzetet a lehető legrövidebb időn belül megoldjuk! A szervizünkben végzett javítás átlagosan 5-15 munkanapot vesz igénybe, és folyamatosan frissítjük az információkat SMS vagy e-mail útján, valamint az ügyfélfiókodban is.

 

🗨️Fontos megjegyezni

Javítást kizárólag garanciálisan visszaküldőtt készülékeinken, illetőlegesen az eladásra beküldött készülékeken végzünk.

Ebből kifolyólag, szervizünk jelenleg nem biztosít különállóan igénybe vehető szervizelési szolgáltatást.

Köszönjük szépen ezzel kapcsolatos megértésed💚