Hogyan tudom törölni a leadott rendelést?

A rendelést a Rejoy ügyfélfiókodban törölheted, a Rendeléseim menüpont alatt. Ha fiók nélkül adtál le rendelést, akkor egy ideiglenes Rejoy ügyfélfiókot hoztunk létre neked a megadott e-mail címed alapján. 😌

Fontos megjegyezni, hogy a rendelést csak a Megrendelés leadva státuszban tudod törölni.  Továbbhaladott státuszban, amikor a rendelés már a Kiszállítás alatt státuszban van, a törlés gomb eltűnik, és ez azt jelenti, hogy a készülék már a szállítási folyamatba lépett. 
Ebben az esetben a megoldás, hogy a futárnál megtagadd a csomag átvételét, így a rendelésed automatikusan törlődik ezt követően. ✅

Amennyiben online fizettél előzetesen, miután megtagadtad vagy törölted a rendelést, a visszautalás automatikusan történik a PayU rendszere által. A nemzetközi átutalásra való tekintettel a fogadó bankok 1-8 munkanap alatt dolgozzák fel a beérkező összeg fogadását.

Amennyiben bármilyen fennakadást tapasztalnál, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot az info@rejoy.hu címen, vagy chatfelületünkön!